Cella si pasiunile ei

Da, sunt eu. Tot eu , asa cum ma cunoasteti, sau poate doar credeti ca ma cunoasteti.

Nu e un secret : ador sa patinez (mai ales viteza). Bine, recunosc, imi place sportul in general. Ma puteti blama pentru asta?

Am practicat 12 ani  patinaj viteza (si cel mai bine ma descurcam pe gheata). Sport de iarna, acum considerat sport extrem, iar eu m-am nascut la mare. Desigur, imi plac cam toate sporturile acvatice- le si practic, ca hobby. Asa cum, recunosc, imi place foarte mult sa alerg si sa pedalez sau sa dansez.
Cum am ajuns sa practic acest sport - patinajul- in frumosul oras Constanta, port la malul Marii Negre si orasul meu natal?

Relativ simplu: am fost un copil foarte energic si foarte iute. Intr-o frumoasa zi de toamna, la inceputul anului scolar , au aparut cei doi antrenori de patinaj din Constanta, la noi la scoala , la ora de sport si au insistat sa participam la niste probe sportive. Erau in cautare de posibile talente.M-au selectat, nu a fost nici o surpriza. Acolo mi-am descoperit pasiunea. Pot spune ca nu-mi ajungeau antrenamentele, ma duceam acasa si mai exersam putin. Fiecare miscare, pozitia (aerodinamica), totul trebuia sa fie impecabil. Nu era vorba doar de vointa si disciplina. Pur si simplu adoram ceea ce faceam. Pentru mine patinatul e ca un zbor. Eu cand patinez simt ca plutesc pe gheata sau pe asfalt. Erau momentele mele de relaxare si libertate. Inca mai sunt.
Si am sa va povestesc ceva, ce pentru mine e uimitor, privind in urma :
Acum 10 ani fiecare pas pe care il faceam imi producea o durere imensa. La inceputul anului eram inca obeza. Nu mai puteam alerga sau patina aproape deloc.



Am decis eu sa fac o schimbare. Azi sunt foarte bucuroasa sa spun ca :

Am alergat la Bucharest Hal-Marathon. Aveam crampe musculare si o glezna scrantita. Am vrut sa termin cursa de 10.5 Km si am terminat-o. Acolo am aflat despre campania Banca de KM, oamenii lupta impotriva obezitatii.



Am participat la Business pe bicicleta si ulterior la campania bike2work. Sute de kilometri pe bicicleta. Totul pentru un oras mai sigur si pentru sanatate.


Am inceput sa patinez, alternand antrenamentele , din ce in ce mai mult.
Azi pot spune ca am daramat toate barierele fizice. Sunt normo-ponderala. Ma pregatesc sa alerg primul semi-maraton din viata mea. Ma antrenez in prezent pentru primul triatlon

Patinez cate 30-40 de Km pe zi, de preferinta dimineata (2 ore). Ma umplu de energie si ma pregatesc pentru o zi de munca . As patina toata ziua, pentru senzatia de relaxare , zbor si libertate
Nu am reusit niciodata sa obosesc si dupa ce termin de patinat cat mi-am propus , as mai patina inca pe atat.


Am doua mari pasiuni in viata: informatica si sportul. Din prima pasiune mi-am facut o meserie pe care o iubesc. A doua pasiune o practic in timpul liber.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Viata ca o zi la schi

Acceptarea de sine

Povestea Soparlei Calatoare